Friday, May 28, 2010

merlin monros saintereso frazebi


Marilyn Monroe :

Hollywood is a place where they'll pay you a thousand dollars for a kiss and fifty cents for your soul.
ჰოლივუდი არის ადგილი სადაც გადაგიხდიან ათას დოლარს კოცნისთვის და 50 ცენტს შენი სულისთვის ..

If I'd observed all the rules, I'd never have got anywhere
თუ მე ყველა კანონს (წესს) დავემორჩილებოდი ვერაფერს მივაღწევდი

I don't want to make money. I just want to be wonderful
მე არ მინდა ვიშოვო ფული, უბრალოდ მინდა ვიყო საუცხოო ..გასაოცარი ..

am trying to prove to myself that I am a person. Then may be I'll convince myself that I'm an actress.
მე ვცდილობ დავუმტკიცო ჩემ თავს, რომ მე ვარ (პირველ რიგში) ადამიანი (პერსონა) და შემდეგ დავუმტკიცო საკუთარ თავს, რომ მე მსახიობი ვარ

People respect you because they feel you've survived hard times and endured, and although you've become famous, you haven't become phony.
ხალხი პატივს გცემს იმიტომ, რომ ისინი გრძნობენ, რომ შენ მძიმე პერიოდი გადაიტანე გაუძელი მას, სანამ არ გახდი პოპულარული.. ისინი პატივს გცემენ იმიტომ, რომ ხედავენ, რომ შენ არ გახდი თაღლითი (გაიძვერა)

Creativity has got to start with humanity and when you're a human being, you feel, you suffer.
შემოქმედებითობა იწყება ადამიანობით და როცა ადამიანი ხარ, შენ გრძნობ, რომ შენ იტანჯები!

I love to do the things the censors won't pass
მე მიყვარს ისეთი რაღაცების გაკეთება ,რომელიც ცენზურას არ გაივლის

No comments:

Post a Comment